SKRIVET: 2010-11-19, kl 19:13:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

alma blev till aima??

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej.
hhaha lite damp :)

jag och tjerna stack ner till stan efter skolan. jag köpte ett par jeans med skinbitar på vaderna, strumpor att ha till mina uggs, eyeliner, julklapp till ellen, och ett par taits med nått konstigt på låren ;PpPpPpp

taitsen köpte jag på aima, har hört att det hette ALMA innan :D och när jag hade betalat och allt det där så såg jag en cool tröja, det var typ nått tryck där fram och på ryggen stog det: I am alma eller nått liknande ;). eftersom det fanns bara med ett namn så hette det säkert så innan ;p

nu ska jag släppa in hundarna för clinton den idioten står och YLAR där nere. hahah lilla clinton ;)<3

juste bilder på allt kommer senare ikväll :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: