SKRIVET: 2010-12-14, kl 18:52:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

vart har ni tagit vägen?

Kan börja med att fråga vart alla mina läsare har tagit vägen? hahh ;o

skolan var rätt skön idag med :). sovmorgon/slappade i skolan , so/film/enjulsaga , matte,hemkunskap , elvensval. :)

ikväll blir det att åka till farmor och farfar och lämna new body sakerna:p

vi ska ha matteprov på fredag, kan inte ett skit....
oooooopppsss!!!! nu sa jag så igen , inte bra alma :(.

hhhaha. jo men jag kan någolunda om jag bara vill ;)
så imon ska jag nog ängna dagen åt att plugga. ska också lyckas ta mej till mamma innan fredag och hämta min tomteluva som jag ska ha på fredag i skolan ;p.

några mer läxor har vi inte det här veckan , skönt!. eller vi kommer väl säkert få engelska imon -.-.-..-.-.-. men hoppas inte det :).

en i min b-språks grupp (engelska) som också har lite svårt för engelskan, hade fått ett G där nu. grattis t dej.
men det var inte det jag ville säga utan, jag  vet att det låter helt sjukt men att jag känner mej själv mer taggad eller vad man ska säga. innan trodde jag att man inte kunde få nått g av den läraren. men nu när han fick det så känns allt som att man har något att stäva efter. så nu kommer jag göra allt jag bara kan på engelskan.

justde. skämde ut mej sjukt mycket idag..... hahahhahhahahhhahahahahahhhah tror jag dör

några bilder från i fredags♥
jag och tilda



mimmi, filippa


jag,filippa,tilda



filippa åker till gran canaria imon. skulle varit skönt att komma bort från den här kylan....


HANNA

Kul att du är med på dagens blogg! Jag säger till när jag har en vinnare :)



PUBLICERAT: 2010-12-14, 19:28:20 | URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
tilda

hur många läsare har du



PUBLICERAT: 2010-12-14, 21:59:39 | URL: http://tildaahlstrom.blogg.se/
tilda

du tar mina bilder va



PUBLICERAT: 2010-12-14, 22:00:43 | URL: http://tildaahlstrom.blogg.se/
filippa

jag älskar dig !



PUBLICERAT: 2010-12-15, 12:03:08 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: