SKRIVET: 2010-12-03, kl 18:26:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

dyr önskelista

hej. efter skolan stack jag och sanna ner till stan. jag köpte ett par taits, tröja och en kofta.
det var meningen att hon skulle följa med mej hem sen, men vi skippade det ;p. ellen är inte hemma så det är bara pappa och jag hemma. skolan var väl helt okej. vi hade snöbollskrig på tekninken innan ;p. ahahaha det är ju lag på att man inte få ha det igentligen, så vi var tvungna att vara lite längre bort från skolan, och det var as mycket snö där. och jag hade bara mina röda gympa skor...
vilket inte var så skönt så jag gick in och byggde på mitt hus istället :)





tänkte göra en önske lista, det är tre saker jag önskar mej mest.



iphone, det är det jag vill ha mest av allt.......






Systemkamera är det andra som jag vill ha.






och det tredje är en ipad, man kan kalla det surfplatta med. sjukt snygg!!!! men kanske lite meninglöst?
då är det ju bättre att köpa en iphone istället, tycker iaf jag jag :). men skulle inte ha något emot att få en sån här,     
   MAMMA! 
vet dock inte vad de kostar, men den är säkert dyrare än en iphone?.  aja ska kolla på nätet vad den kostar.
hörs senare :)


Anonym

om du ska köpa eller få en iphone så ska du ju ha en iphone 4!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: