SKRIVET: 2010-12-02, kl 18:38:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

matteläxa.... nu

hej. ska snart göra matteläxa.  kan tippsa om två bra låtar:

there you'll be - Faith Hill
When You Say Nothing At All - Ronan Keating

skolan var väll ganska chill. provet gick väl med kanska bra, bara till att räcka upp handen på allt man kunde, fast jag gjorde det ibland fast jag inte riktigt kunde hihihih ;). fick svara 3-4 gånger kanske? :)

så ett g ska jag väll lyckas få iaf ;). somsagt ska jag snart göra lite matte, hade läxa att göra 8 uppgifter. igentligen behöver jag nog göra lite mer, ligger typ efter känns det som :(. ska göra det i helgen tro jag, lättare sagt än gjort, vet att jag aldrig kommer göra det ändå.. :(. men ska försöka göra lite iaf..

påväg hem i skolbussen så fick jag reda på att några hade försökt sabotera/göra en sak med bussen, säger inte mer för det var bara det som chaffören fick säga.,  fick dock reda på vad dem hade gjort av en kompis, men skriver inte det här eftersom det är nog inte läga att göra det.  en sak är säker, det är att jag kommer ha bälte på mej i fortsätningen........

+ att dom där bak håller hela tiden på att kasta snö och allt sånt där, så hasse får stanna heeeela tiden, vilket gör att vi kommer alltid minst en halvtimme senare hem .-.-.-.-.-.-.-., varför gör dom det inte på vägen in istället??? hahahah :D


nej nu måste jag göra läxan... missade julkalendern nu igen :(. alla snackar om att den är så himmla bra. ska nog kolla på alla avsnitt i helgen ;)



några gulliga örngott som jag tog från patrics jobb, finns fullt med sånna där....;)
reklam vettni ;p





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: