SKRIVET: 2010-12-16, kl 17:08:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

tomteluva :D

hej. bussefan var väldigt sen idag. så kom inte hem vid halv fem... brukar vara hemma tio i fyra i vanliga fall.
skolan var välldigt chill idag med ;). är ju så när jullovet närmar sig :D.

jag och sanna skippade typ en halvtimme av svenskan och övade på matte med tomas istället. eller vi satt i en mediatek(rum som finns mellan varje klassrum). för han hade en annan klass.   hmm, lärde mej väl lite kanske? mest fnitter där ute annars... hhahhah jag och sanna ihop är inte så bra.. ;)

det som jag inte är suuuuper bra på är det när man ska omvandla bråk till procent.
typ som: om ett par skor kostar 240 kr och det blir rea med 40% hur mycket kostar skorna då?.
så det ska jag öva lite på nu tänkte jag :).

och på so:n, som brukar vara den jobbigaste lektionen på torsdagar.. lektion från 13.30 - 15.30.
så alltså två timmar -.-. men idag så såg vi klart på filmen. (en julsaga) den var väl sådär men dög ;)

imon ska vår klass ha tomteluva på sig ;d. för er som inte går i min skola. vår klass har alltid något bestämmt vi ska ha på oss på fredagar... ;D hahah. och jag ska ha min snygggggga som jag gjort på slöjden ;). finns bild på den om ni kolllar på bilderna från när vi firade lilljul :).

hörrrrrs senare



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: