SKRIVET: 2010-12-04, kl 22:34:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

svar typ?

fick en till kommentar av samma person, svar: nej innan vi åker till stan kommer jag verkligen inte att hinna, eftersom jag sover typ till halv elva och vi ska åka vid elva/halv tolv. men därimot ska försöka göra lite innan jag ska till farmor. 

nej nu ska jag gå ner och dricka lite vatten, är sjukt törstig. sen ska jag lägga mej och kolla om det finns något kul på tv. annars ska jag sova. godnatt, så hörs vi imorgon igen :)

till sanna, tack för dagen bästaste! kolla gärna hennes blogg som jag gjorde åt henne idag ;d www.sannadenfinaa.blogg.se. vi ska nog vara igen på fredag, längtar redan ;), fast vi träffas ju på måndag i skolan :)


sanna

Tack gumman för dagen älskar dig massor <3

jaa vi syns på Måndag ,vi kommer ha bäst på Fredag !

älskar dig syyster <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: