SKRIVET: 2010-12-15, kl 19:51:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

mattteläxa.-.-.

hhahha ellen och hennes två kopmpisar är här. jag bakade fudch, eller vad et heter. men dom madans ellen typ städade? hhahah hon är ju en snäll kompis...
iaf så gick det sådär.. vi hade ingen vispgrädde/fick bli matlag. ingen kakoa/fick bli oboy ;)
men det blir väl bra ändå ;p

ska gå upp snart och kolla min mobil. och sen ska jag äntligen jobba lite med matte.......
pappa är på hockey idag. imon ska ellen typ ha en kompis här. eller kompis och kompis. men ändå.
sen är det redan fredag ;o. vet inte vad jag ska göra då. eller jo jag kanske skulle baka julgodis med pappa. fårse hur det blir med det. och på lördag ska jag på bio men sanna :) . sen är det söndag och jag drar då till mamma.
  shit känns som det var igår jag kom hit.........

hejsvejs.


Anonym

grattis till vinsten av dagens blogg :)



PUBLICERAT: 2010-12-15, 20:37:26 | URL: http://nathalienyren.blogg.se/
daniella

segt med plugg.. :)



PUBLICERAT: 2010-12-16, 17:07:01 | URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: