SKRIVET: 2010-12-20, kl 17:57:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

matteprov

hej. jag hade gjort ett inlägg igår och gjort så att det skulle publiceras fyra typ. men tydligen så hade det inte gjort det? :(.

fick tillbaka våra matteprov idag ,blev väl sådär nöjd. hade 19/20 på g-delen. och 12/27 på vg-delen tro jag det det var?
och för att få vg så skulle man ha 16 rätt på vg-delen. så jag hade väl rätt så bra ändå  :). det som stör mej är att jag inte hade rätt på a-delen.. bara ett slarvfel jag hade gjort :(

vi åkte pulka på idrotten idag. kallt... haahah :(

tänk,, lixom 4 dagar kvar till jul???? är ju ingen julstämmning eller nått. allt är ju precis som vanligt? :(


nu mår hon iaf fall bättre än på bilden :D
om ni undrar varför hon har den ubergulliga tratten på sig är för att hon bet hela tiderna på hennes stygn, vilket inte är så bra. veterinern* sa att katten brukar bli mer lugna av sig efter dom steriliserat sig. men här är det tvärt om.... hon är mycket galnare än innan.... hhaha ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: