SKRIVET: 2010-12-28, kl 14:34:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

måste köpa något att ha på mej på nyår!!!!!!!!!!!

hej, sov väldigt länge idag faktiskt, skönt :). imon ska jag in till stan med mamma och ellen, jag ska se om jag hittar någon nyårs klänning, vilket jag hoppas att jag gör annars får jag panik ;p
har verkligen inget alls att ha på mej... ;(
men jag hoppas att jag hittar något iaf :)

hörs senare ikväll. vet inte om jag skulle in till stan med pappa sen, men det får vi se, hejdå så länge! :)

jag är jäkligt förkyld också :( måste gå över till nyår annars blir der inget kul :(
ögonen rinner som in i den kan jag säga och näsan är täppt.


Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?



PUBLICERAT: 2010-12-29, 06:09:21 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: