SKRIVET: 2010-12-09, kl 20:51:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

lite allt möjligt.

hej, har inte bloggat mycket dom senaste dagarna :(. men har faktiskt haft fullt upp. hade svenska läxa idag. den gick suuuper (y). fick också reda på att jag har ett starkt g i so:n ,  om jag skulle ha mer självförtorende kommer jag att få ett vg i 9. asså jag fattar inte.... PRECIS alla lärare säger att jag måste tro på mej själv.... och nu menar jag verkligen ALLA.
vad f*n ska jag göra för att tro på mej själv?? det här sänker f*n mina betyg asså!!!
ähh är väll bara och tänka att man klarar provet/läxan och allt det. men det är faktiskt inte såt lätt.. :(

hände en sjukt läskig sak i min klass/skola idag... ucsh asså.. man blev så chockad när man såg det, så det var först efter allt hade hänt som man försord vad som hade hänt.

imon står det lille-jul på schemat!! :D
jag,filippa,tilda,frida och mimmi ska hem till elin ♥♥
jag ska fixa äggen och risalamanta* :)
har kokt äggen idag. sen tar jag med mej räker och allt det till elin, så fixar jag dom där. och det andra gör jag här hemma :)

fårse om jag hinner blogga imon. efter skolan (kvart över ett) så hämtar pappa mej och kör hem mej ;).
då ska jag gör ris saken. samt välja kläder. blir någon fin klänning :)
sen vid fyra kommer mamma hem, då ska jag följa med henne och hämta missen.
efter det ska jag npg fixa mej och sånt:)

så bloggningen (om den kommer) så kommer den efter skolan :)

nu ska jag se på tv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: