SKRIVET: 2010-12-28, kl 21:38:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

laddar ner låtar:)

hej, klockan är redan halv tio.... vart tog dagen vägen? känns som jag vakande nyss typ :p

när jag var hos sanna igår visade hon mej en sida där man laddar ner låtar, så idag tänkte jag att jag skulle prova det, så jag frågade sanna vad sidan hette och när jag kom in på det så var man tvungen att ladda ner det.
tog ca 1 och 1/2 timme. men sen fattade jag inte ett skit av det, asså det såg inte ut som det gjorde hos sanna eller nått, så jah gav upp...

sen nu på msn fick jag reda på att hon hade missat ett E typ när hon skrev adressen.. så nu fick jag iaf den rättta, och den behövde man inte ladda ner eller något, den funkar toppppen :D:D:D
så ska ladda ner jättemånga låtar och sen lägga över dom på en skiva, och några i mobilen (har inget mineskort vilket betyder att jag får typ bara plats med 10 låtar) raderade några låtar inan idag. :)
måstr köpa ett mineskort, ska npg göra det imon tro jag ;)
(om jag kommer ihåg...)

nej nu ska jag fortsätta leta bra låtar :D

godnatt!!!


tilda

hah erkänn du tycker nt det...:P



PUBLICERAT: 2010-12-28, 22:08:11 | URL: http://tildaahlstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: