SKRIVET: 2010-12-25, kl 18:32:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

köpte ingen kamera, men ellen gjorde

hej. var i stan idag för att köpa min kamera, men allt var helt kaos och fullt med folk.... och så var allt slut typ :(
men jag ska vänta tills rean och allt är slut och köpa den då... bättre att få den man vill ha lite dyrare än den man igentligen inte velat ha billigare ;)

ellen köpte en systemkamera iaf! hon tog den sista som fanns kvar på onoff, sony a230 heter den. men det fanns inte live view på den, och det är ett måste för mej ;) ;)
jag provade ellens innan och den var faktiskt väldigt bra för att kosta 2600, den kostade ca 5000 innan rea, så det var ett bra köp ;)

fick låna ett par stickor av farmor också, hahha hon har typ flera hundra.... nä där övedrev jag lite ;)) men hon har väldigt många :). så ska sticka en halsduk när jag får tid någon gång ;)



här är ellens kamera :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: