SKRIVET: 2010-12-19, kl 15:59:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

kameror

hej. kom nyss hem från stan. jag köpte inget utan var mest med och visa lite vad jag önskade mej. ska bara få någon liten julklapp av mamma, för jag ska ju få pengar ;p. jag var inne på mediamarket och kollade var kameran hette. så ni får bild på vilka två som jag ska köpa efter jul. vet inte vilken jag ska välja bara...
jättekul att ni kommentera min blogg:). och jag tycker verkligen att ni ska se den! :)

om en kvart typ ska vi åka till farmor och farfar. och efter det hem till mamma.
hörs någ senare :)

ca 5000 kr.

ca 4000 kr.


Carro

Tycker nästan du ska välja den billigare... men det är kanske bara jag. Nej men om det inte är någon STÖRRE skillnad på dem så vore det ju dumt att lägga mer pengar på den ena. Eller? ;)



PUBLICERAT: 2010-12-19, 20:18:54 | URL: http://carroann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: