SKRIVET: 2010-12-31, kl 01:05:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag är pigg som en...

hmm... det gick väl sådär med att somna innan tolv, eller vad säger ni? ;)
hahah är pigg som en åsna ;) eller jag vet inte om åsnor är så värst pigga ?
jag är pigg som min katt, för hon är pigg kan jag lova.. eller inte nu kanske för nu sover hon väl säkert?
eller jag vet inte.. för jag är hos pappa nu och katten är hos mamma.
men jag är pigg som en fladermus, för dom är ju nattdjur. eller jag tror att domär det iaf, och då måste dom vara pigga eller? annars somnar dom ju...... fast dom sover ju upp&ner i träd.
nä det var heller inget bra exempel... men jag är pigg som en.... eh.... ... ...  jag är pigg som mej själv, det var väl ändå ett bra exempel? jag tycker den var bra iaf eftersom då är jag ju lika pigg som mej själv ju.

vem tycker ni jag är likast?

en fladdermus?


min katt


eller en åsna












HAHHAHAAH, JAG HAR DAMP........... VET INTE VAD JAG SNACKAR OM DÄR UPPE ASSÅ ;) ;) ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: