SKRIVET: 2010-12-10, kl 16:06:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej. Datan är upptagen så jag mobilblogga ...

Hej. Datan är upptagen så jag mobilblogga lite nu :) efter skolan åkte pappa,jag,Tilda och hämtade new body varorna hos en i vår klass :) har precis gjort klart den där risalamanta, den blev väl sådär,smakade rätt mycket grädde... :p ska snart göra äggen,lika bra att göra dom här. precis efter jag kom hem åkte jag och patric ner och hämtade stefan ;). Hon hade fullt med var i livmodern. Och nu är den borta :( alltså hon blev sterelitserad* . När hon kom hem så ville hon gå runt, Men hon bararammlade hela tiden (hon var drogad, eller vad man säger) så jag la en filt i kattburen och sen stängde in henne där. Tog 20min för henne att somna. Men nu sover hon äntligen :D kvällens outfit blir det som jag hade på mej på restaurang-tc om ni minns den? :) nej nu måste jag göra äggen, smink mej och allt det där. mimmi kommer tio i sex ungifär :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: