SKRIVET: 2010-12-06, kl 17:15:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

göra läxa nu

hej. kom hem från skolan för en stund sen. jag har sjukt ont i mitt öga tilda, bara så du vet...
om ni undra så petade hon mej i ögat innan idag i skolan, och inte lite heller..... fyfan vad ont det gjorde, kunde fan inte kolla på det på en kvart minst  :(

nu ska jag gå och göra engelska läxan tills onsdag. sen ska jag kolla igenom svenskan lite. har prov på torsdag..

ah just det. innan på engelskan så frågade jag lousie vad jag skulle göra för att få ett g i engelskan, så hon hämtade ett sånt papper. fattar inte det jag läste där kan jag ju?!?!??! jävla cp :(
hon sänker fan ens betyg. så fort vi fick henne har typ alla fått sämre betyg..

aja hörs kanske senare.


filippa

fin din blogg blev !



PUBLICERAT: 2010-12-06, 20:02:36 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: