SKRIVET: 2010-12-24, kl 09:40:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

god jul....

hej nu är jag nästan helt frisk! :D. igår sov jag hela dan typ sen blev jag piggare på eftermiddagen :d.
nu har jag bara ont i halsen och är jätte hes. men det får man leva med ;)
dessvärre har pappa också blivit sjuk.... samma sjukdom som jag hade haft har han fått nu..... vilken julafton vi får ;p 

när jag vaknade i morse så såg jag katten sitta som en surikat och glo rakt in i den stängda dörren? hahahahaah
kusinerna kommer hem efter jul någongång! :D så då blir det iaf lite roligare ;).
sen har jag gudtjänst klocckan 11 imon.. kul -.-


Klara



Jag o mamma e oxå sjuka...39 graders feber har vi båda två. Ni får krya på er o ha en riktigt god jul!! :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: