SKRIVET: 2010-12-13, kl 21:31:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

2180 :)

hemma från stan nu. eller jag har varit det ett tag... hiaaah ;)
vi köpte väl inget särskilt. ska snart gå in och duscha och sen ska jag krypa ner i sängen och läsa min frida tidning som jag köpte idag :). somnade inte förrens halv ett/ett igår natt vilket inte är så bra... ett elände att komma upp från sängen :(       så nu ska jag banne mej lägga mej tidigare!

räknade mina pengar som jag har sammlat ihop på några månader. det var hela 2180, slå det ni ;)
lite julklapps pengar på det med så har jag en kamera :D. vet att jag tjatar om den kameran typ hela tiden.. ;)
kan se om jag hittar den jag vill ha på google....


kan vara den här, men är inte säker. men den är väldigt lik den som jag har kollat på iaf :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: