SKRIVET: 2010-08-28, kl 12:48:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

t stan nu

hej.
nu är jag hemma, jag åkte redan kvart i nio från frida idag.
jag ställde klockan på tjugo över åtta, men självklart vaknade ju inte jag av den som vanligt men dom andra väckte mej :)
mamma hämtade mej och så åkte jag med henne hem och åt frukost och lite så.
sen vid tio i tio körde vi ner till kyrkan och gick på konfimations mötet.
nu ska jag dra in till stan med pappa! vet inte om jag ska till filippa senare sen, men få se hon skulle smsa mej när hon vet. ni får bilder när jag kommer hem (:

vi gjorde ansiktsmakser och det var meningen att vi skulle sminka oss efter men vi orkade verkligen inte det, och ibland kan det vara skönt att vara helt utan smink!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: