SKRIVET: 2010-08-24, kl 19:01:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

ny blogg!

tyckte inte almanilssons var fint så jag gjorde en ny blogg istället (:
nu gör jag typ ingenting, förutom att försöka få tag i mamma, eftersom det är nåt konfimation* möte  (som ni ser ser kan jag inte stava), på lördag och jag vet inte vilken tid det är och hon svarar inte -.-
om en timme typ ska jag se på fångarna på fottet, det är skitbra!
aja ska nog lägga mej tidigare idag, för jag var asa trött i morse..
vaknade inte förren kvart i sju, lixom tre kvart försent än vad jag brukar gå upp..
menmen jag hann till bussen endå ;)
puss&hej :*


filippa

det är kl 10.00 till 12.00



PUBLICERAT: 2010-08-24, 19:10:14 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/
alma

okej jag vet, fick tag i mamma men tack endå (:


ellen

HAHAH och vem var det som väckte dig så du inte kom försent då?

föresten,jag väcker dig varenda morgon din sömntuta!:D



PUBLICERAT: 2010-08-24, 23:45:51 | URL: http://ellzi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: